HOLD ØJE MED FØRST TIL MØLLE - VI LÆGGER ´LØBENDE GODE TILBUD HER

Forretningsbetingelser:


Vi er glade for, at du handler i Garn i skovhytten

Nedenfor er forretningbestingelserne, der fortæller dig om betaling, levering og din ret til at klage eller fortryde.

Betaling
Garn i skovhytten modtager betaling via kortbetaling eller MobilePay
Det kort, som blev anvendt ved købet, debiteres, når varen returneres.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Personlige oplysninger:
Garn i skovhytten behandler personoplysninger i overensstemmelse med persondataloven.
Oplysninger, som kan knyttes til dig som person, vil aldrig blive tilgængelige for andre virksomheder eller kunne kobles til andre eksterne registre.

Kortoplysninger:

Når du handler hos Garn i skovhytten behandles kortoplysningerne af ePay, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. Alle kortoplysninger håndteres i overensstemmelse med kortorganisationernes regler.

Levering:
Garn i skovhytten ekspederer dine varer på den næstfølgende hverdag efter bestillingen.
Bestillingen sendes med Post Nord til en fast pris på 45 kroner. Leveringstiden for Post Nord er 2-5 hverdage.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Garn i skovhytten vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering og reklamationer:
Skal rettes henvendelse til 

info@garniskovhytten.dk

eller

Garn i skovhytten

Att.: Birthe Barnekow Nielsen
Vissingsgade 7b
7100 Vejle

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret eksklusiv leveringsomkostninger på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@garniskovhytten.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Banderoler må ikke brydes.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må undersøge varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@garniskovhytten.dk